Kommentarer,'

Tack för alla söta kommentarer jag har fått av alla, : )

Fick nu veta att Jossa kommer till mig imon på morgonen
och ska fotta mig, shit, Måsta fixa och dona.
Har sovmorgon i mon till kvart över 12, riktigt skönt är det.
Har bara något florist snack imorgon, känns verkligen
onördigt att åka in imon bara för att prata med alla florister
om hur det har gått i skolan, osv. suck.!

Blev att man hade florist hela degen idag, gjorde en
hårkrans som jag låg efter med, så den blev färdig sen
hade man lunch vid 11, sen slutad man .
Så jag och Angelica drog oss till stan, och kollade lite,
letade efter skor, men hittade inga som passar mig bra.
Så det blev vidare bort mot alla möjliga affärer, så hittade
2 linnen som man köpte, sen så blev det 4 kök. 
Senare åkte man med tåget som gick 12.46 och sen i Högsby
bytte man buss och åkte till Fliseryd, så va hemma vid 2 , så
har inte gjort alls så mycket,  så dåligt väder, men blir nu att jag ska
göra uppgifterna i Florist, och sen vänta på min älskade pojkvän,
som jag    S  A  K  N  A  R    ihjäl mig på.  Så hoppas att han kommer
och sover hos mig nu snart, ska laga något gott att äta också snart.




Finaste pojken i hela världen,
& jag ÄLSKAR dig.

Kommentarer
Postat av: Maja

Patrize ni två är det finaste paret jag någonsin har sett tillsamman, bevara eran kärlek länge. :)

2009-06-02 @ 15:24:20
Postat av: Jossa förfannn

Behåll honom väl patrize. Ni passar bäst tillsammans.



ps. IMON SKA VI HA KUL med fotograferingen. HAHA.

meloveyou.<3

2009-06-02 @ 15:37:05
Postat av: Rebecka karlsson

fina patrize. kan du ge mig ditt utseende? :)

2009-06-02 @ 16:33:15
Postat av: Anonym

söta tillsammans.

2009-06-02 @ 18:02:23
Postat av: sofiaa

Men sönossss.

2009-06-02 @ 22:02:00
Postat av: kommer du ihåg mig?

du är ett j-a svin mot anton han vill ha dig om du slutar vara otrogen.....

2009-07-29 @ 21:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0