you are my angel in my heart,'




Tiden går fort framåt,
& det har nu gått 1år och
3 dagar mellan mig och anton.
och jag är lika nykär i han som vanligt.
jag bara älskar honom mest.

Packat massvis idag har så ont i
fötterna av att stått så mycket..
Det är mycket kvar som ska packas med
det får ta sin tid. . : )
Har tänkt på bubbe ett antal gånger,
nu i 2 dagar av hur han mår och så.
och efter allt hur et har gått sen i tisdags
med dig tycker synd om dig.
saknar faktis dig.  Imon blir det skola,
har saknat alla. Det har varit riktigt skönt med
lov, men nu vet jag tror jag att efter jag har
gått JB ska jag söka en till utbildning i 3 år
eller vet inte redigt hur  många år.
Men hoppas verkligen jag kommer in på det och så.
Skulle vara sjukt kul. 

"polispolis potatis gris"

Borde sova nu klockan är : o1.27,
& jag ska upp vid o5.oo.
sovgott'!


- You are always my angel in my heart.<3'

antonjonsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0