partypartypartyparty,'

Igår så va man och handlade osv,
med mina finaste pinglor,
Moa, Nadia, Angelica & Erica. <3
blev ett par svarta byxor,  kofta, & ett linne.
supernöjd med köpet,  slutade vis
halv 11, vi invigde klassrummet igår,
massa mys med hela klassen, detta
har verkligen varit en rolig vecka,
det mest roligaste med denna skolan & klassen.
Vårat klassrum är snyggaste över hela JB,
jag är verkligen jätte stolt över allt & alla.
Gick på stan sen ända till 15.4o,  tog man bussen
hem och skulle fixa mig, men det är ju så
att folk inte hållar vad man lovar, så jag fick då en timme
på mig, men hann inte så fick åka vid 6 igen va hemma
vid 5, fick sitta ungefär i 45 minuter i mönsterås, SVIN KALT!
& dom har ju förfan inte öppet i väntsalen så fick sitta ute, burr.
trodde mina fötter hade dåmnat bort, att jag inte hade några kvar,
men sen blev det hem till anton och fixa sig och så. .
Blev sen kalmar fest hos linus, antons klasskamrat eller något,
han hade fyllt 18år, så ett GARTTIS till honom.
Blev att man sen fixade dricka iaf, allt löser sig bara man vill.
Dansade och träffade folk som man kännde igen,
va hur kul som helst, en kille där kunnde verkligen dansa,
riktigt duktig va han. Sen blev det hem till anton
och sova och så, sen nu idag ska man hem och börja
köra grejor, FLYYYYYYTTTTTAR snart och det är verkligen
överskattande. .
Tack för dagen igår alla tjejor och kvällen igår med killarna,
sen så va det riktigt naayz.  :' )
Sen ikväll vet man inte vad man ska göra.


&. jag fattar inte ens hur man kann
yttar sig anngående den saken,
att jag har sovit hos någon,
och påstår att jag har gjort det hos
någon jag inte ens har,
har ett helvete. .
Men tack så jävla mycket...


Kommer det hålla någon jävla gång?


-we are ment to be together .


ALDRIG ETT LIV UTAN DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0