One does not treat people that you do if you are a correct friend.'

Mycket seg och stressig dag idag, fått jobba mycket snabbt i skolan.
men målningen blev färdig sjukt jävla snyggt blev det,
är jätte nöjd med det. Ska ha redovisning imon och hoppas det går bra.

Sen så ska jag med stan med Moa & Nadia tror jag, och shoppa och lite.

Ska handla något och lilla anton eftersom han fyller år nästa

veckapå lördag, GRATTIS älskling den 7 mars. 
& du klarade halkan, toppen baby!

Och senare på kvällen blir det nog och dra på fest, kanske.

Men nu kom pappa hem äntligen,  trodde han hade varit med

om en olyka eller något, men han kom, tur va det! puuust.
Kom hem och fixade pasta & köttfärs och MUMS vad gott det är.
Sen blev det hänga en tvätt och tvätta lite. ska paka med eftersom
vi flyttar snart ju, det är verkligen toppen, så skönt det kommer vara
att komma ifrån denna jävla lägenheten.
Senare blir det ett varmt skönt bad tror jag! ;>
Nu ska jag nog till blomstermåla och vara där lite, träffa kevin & bubbe

och prata med dom lite. Så pappa får köra mig nu! 




Angelica
du vet att jag älskar dig,

du är min bästa vän.

allt löser sig ändå med allt

tillslut, men jag talar verkligen

sanning anngående det jag säger till dig,
jag vill inte ha det såhära mellan oss.
& jag hoppas du fårstår mig i alla lägen.



" One does not treat people that you do if you are a correct friend."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0