ILOVEYOU,'

Tycker inte om blogg så mycket,
så det är darför jag inte skriver så mycket
här,  länge sedan sen sist.  Men jag skriver
så mycket jag kan, jag kan inte förstå
sen igår, att robert blev misshanlad.
FYFAN, 2 mot en, och jag försökta N Ä S T A N
så gott jag kunde, känns verkligen som mitt fel
allt i hoppa! & Sen är Kevin 18 nu då, den lille jävlen! :'D
Och sjukt skönt med lov nu, hela denna veckan.
Sen nästa vecka så har vi inga lektioner, bara massa
som kommer bli kul, jagälskardet.
fyfan vad synd det är honom,
förlåt vill verkligen spola tillbaka tiden så jag kan
få hjälpa dig! sorry!

-

och......
om 2½vecka flyttar vi typ, så jävla skönt!
kommer bli bra och allt,
mycket som är packat nu och så!
riktigt skönt! men det finns mycket kvar!
inflytningsfest blir det så räkna med det! :'D

& om 2 dagar blir det ett år i mellan min älsklings anton och mig. <3

-

sen väntar och längtar jag bara till den 24 februari med för
ska till hon med mitt hår och så. Har inte färgat mitt äckliga
hår på 3 månader, det känns förjävligt, så jag med kan få
mina efterlängtade röda slingor! : ) '

-

Och den äckliga fitt ungen som jag såg
igår, ska dö. Men förbannat feg att skrika
när man sitter i en bil och sen bara kan åka
väg med annas så kan du inte öppna din kjäft!
FYFAN! - jävla fetto!



tycker synd om dig kevin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0