funefunefunefune,'


Bild: 23 Februari 2oo9
- äckelbild.


Skolan va mycket strässig och jobbig idag, men en avklarad dag,
denna veckan har vi inte några lektioner alls, utan vi
eller MIN grupp ska måla om klassrumet. - lila,svart & vit.
Kommer nog bli as snyggt. :)
ont i fötterna som satan, gått på stan idag hittade
en snygg tröja på JC som det blir av attt köpa på fredag.
& skor med, men får fråga pappa lite snällt om,
 han skulle vilja betalla dom. hhihi. :>
Blev donken idag, med Moa , Nadia & min muppalin.
Kom hem ungefär vid 4 och har nu kör igång en tvätt maskin,
 är helt död sen igår,
efter allt packande.  Behöver verkligen en sov stund, kolla på film
och mysa med pappsen sen.
Börjat tänka på sommarjobb har panik, vet inte vart jag ska vara!
Verkligen sjukt kul också och träffa alla man inte
har träffat på lovet idag i skolan. kulkul. :'D
Inte bra att anton och jag sov hela lovet tillsammans, saknar hans närhet enormt
mycket, & vill bara ha han här. Men hoppas att vi ses imon eller onsdag.
Min lilla sötninosis.
Men ska nu dra ner till algots och handla lite man kan ha framför TV:n.
sen blir det ett skönt varmt bad för mig, tack.
& pappa ringde nyss och sa att han kanske fick nycklarna till
helgen, så bara att köra dit saker och så.
Sen kommer man får välja tapeter och så med, jätte kul!


" jag har blivit schoppning galen"
älskar KLÄDER!



meloveyou

-anton.
<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0