Vilken julstämning,'

Kom nyss hem ifrån kalmar av att ha köpt många julklappar,
till familjen, & sälkten en viss del, har bara nu kvar, älskling & monne.
och sen blev det  lite tidiga njulklappar till mig själv nu idag också, ;)
Bland annat ett par nya lackleggings för dom gamla hade ju gått sönder,
och sen ett diadem, en thisert,  tunka, och en GLITTRIG  tröja, som jag bara älskade

Först åkte jag och älskling till ikea och handlade,
och åt god mat, kycklingfile & pommes och beanernisås.(stavning).
Så undebart gott, sen när man hörde jullåtar och mycket folk, så härligt.
Efter turen där inne, så åkte vi in till stan och gick på baronen ;)
Träffade iwona,  och viktor och dom, jätte kul och se dom :)

Och efter det så åkte vi tillbaka till modehustet coh gick där inne, :)

Och nu är jag hemma och ska slå in julklappar ;)
myspysigt, hihi.


Bilder sen igår på festen kommer :)
Och bland annt då kom jag inte in på palace, skit tråkigt:(
Men jag hade skit kul ändå, för drog som sagt på en annan fest! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0