vild&galen'

Shit det har vrit mycket nu idag och jag orkar verkligen inte blogga.
Hade skit kul med Josefine inne på 'coner' förutom att det va en
piss dag med snö osv. Men dagen med jossa va i alla fall skit kul!
Hoppas vi ses snart igen :) 

SNÖN SKA LIGGA NER, inte blåsa som en jävla storm.
Är i alla fall helt slut och ska nu tvätta bort sminket
och gosa med min älskade pojkvän, :)
Han va sötast i världen idag då när jag kommer ner
till bilen ifrån bussen så står det en muffins rakt framför
mig när jag sätter mig ner,  och på en lapp, "till fis för du är så söt"
åååhe så gullig ;) Men han fick allt äta upp muffinsen själv.

Sen nu har Linna och jag bestämt att det blir en myskväll för våran
del imon kväll :)



Ja här är Linna, VILD OCH GALEN SNOPP! ;)



HON GILLAR ATT ;)
snygging!




Sen imon blir det att jag & älskling ska åka upp
till mamma i Högsby och göra julgodis :)
mumsigt!

SNART EN DAG KVAR NU TILL JULAFTON! ;)

puss©


Kommentarer
Postat av: linna'

HAHAHAHAHAHAHAHAHA ÅH HERREGUD VILKA BILDER HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHA <3

2009-12-22 @ 22:24:46
URL: http://rockerkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0