va allt bara för bra för att vara sant,?

Vaknade nu vid 11, gick upp då och anton och jag ställde oss och
gjorde potatismos och fikspinnar så gott, :)

Och nu har man inte ens fixat sig , men skiter i vilket,
Det är bara en tråkig söndag på ett ungefär, haha!
Men nu blir det att vi ska dra upp till Högsby,
och imon ska jag åka till OSKARSHAMN och
skriva in mig på körskolan så jag får mitt körkort någon gång typ :)

Men uppdatering kommer snare när vi är i Högsby,
för nu blir det att färga min äckliga utväxt och
fixa till naglarna så dom blri snygga igen :)
Sen så ska älskling färga sitt hår också,







puss:*


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Är allt bra med dig? Kram

2009-12-20 @ 17:21:47
URL: http://abrandnewstart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0