Tuffa tider!

Nu blir det nog att gå och lägga sig eftersom jag inte sover om nätterna så är det
ju bättre att gå och lägga sig när man är trött & behövligt! 
För nu är mina ögon sjukt trötta, haha :D
Så nu blir det allt sängen, längtar tills imon när det
blir stan och fika med jossa, så får man kolla efter pers julklapp & J:s !




Men mer uppdatering kommer imon
& bilder när jag är hos min pojkvän<3




I lack you so extremely a lot,
the worst as is is to last without you.
The nights are judgement badest, then I want to lie near
you and know your heart to hit in against across, to consult
yourself exudes, and want to that your breaths will last
in my lungs all the time.
I love you so a lot darling. ♥ ©






KOLLA VAD SÖTA JOSEFIN GJORTDE OM OSS, :)
Hittade den på hennes bilddagbok,
sötnos, vi ses imon<3



sovgott alla , :)

puss©


Kommentarer
Postat av: thell

är de gratis att göra så de blir typ .se eller .tk som du har till din blogg ist för blogg.se i slutet?:(A)

2009-12-21 @ 22:24:16
URL: http://thells.blogg.se/
Postat av: meeeeliiiiisssa

jag vet, sjukt sorligt :(

2009-12-21 @ 23:44:21
URL: http://melissaandersson.blogg.se/
Postat av: Allgren

hihihi gull<33333333

2009-12-22 @ 12:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0