önskelistan är nu färdig<3

TJENARA ;)

Skoldagen idag va toppen, tyckte det va skit roligt!
Och inte nog med det gick dagen snabbt också, skit bra.
Men jag åkte ju som sagt halv 8 ifrån Högsby med bussen,
till Kåremo och där hämtade Anton mig vid halv 9 ungefär.

Blev att fixa sig direkt när jag kom hem till honom,
så det blev lockigt hår idag, haha. :D
Senare så hade den tsaken gjort frukorst till mig,
men jag mådde verkligen inte bra av att äta så tidgt,
så blev inget, efter det när jag skulle vänta på att klockan
närmade sig halv 11, så skulle Anton köra ut mig,
men det blev att Antons pappa skulle in till Kalmar ändå,
så jag åkte med honom. :D

Va tidigt i skolan och började med arbetet, för annas skulle
vi aldrig hunnigt med allt, hoppas frisör kaggnisterna blev glada för
allt vi hade gjort :) Efter det fick vi åka hem.
Så tog 14.25 bussen till älski, mötte elin,jonis,ricke & sara på
bussen också, kul och se er !

Och nu har vi nyss ätigt fördigt det jag lagade så det blev
hasselbakspotatis , kött, (hemgjord) champinon&lök sås.
DET VA SUPER GOTT! :>

Sitter nu här med värsta ont i magen.
och funder på att gå ut och ta ett bloss :)
Det är alltid gott efter maten, haha !

& IDAG ÄR DET 80 ÄLSKADE DAGAR KVAR! <3

puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0