nätterna är förjävliga'

tjatja ;)

Är nu hemma idag ifrån skolan, va verkligen inte meningen att vara det, '
men jag skulle verkligen inte ORKAT med skolan idag eftersom jag har så
grymt jobbiga nätter jag somnar liksom inte? :s   Inatt somnade jag vid
halv5 (UNGEFÄR) och skulle gå upp vid halv 6, det fanns liksom ingen möjlighet.
Jag måste verkligen gå till doktorn nu och snacka om det så jag för sömntabletter någon gång!
Så det måste verkligen bli av!

Annas så vaknade jag nu liksom vid 2, för att har sovit ut hela dagen.
Ikväll blir det att åka till mammsen och ha det bra och trevligt tillsammans med henne.
HOPPAS också jag kan fixa det med mina kläder, vidare så att det finns nog folk som har
spräckt min flyttanmällans lapp :'/ synd om den!

Men nu bankar det ungefär i hela huset här hos anton så jag tror jag väntar med
en frukorst, eller är det middag nu? aja skit samma!
Men jag känner att magen måste äta något, den är hungrig, med på vad?

Senare som att jag har hittat min julkläning vidare så det jag ska ha på nyår, hellllyy yehha!

OCH... Idag har jag varit 18år i 2månader, :D


ps. EMINA ÄR EN GULLINUBBIS!  <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är <3 :D

2009-12-15 @ 14:48:18
URL: http://jakupovic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0