Inlägg ifrån mobilen, :)

Tja tja. Blev tyvärr bara ett inlägg igår. Men det fixar sig när anton och dom har fixat internet. :-) jag hoppas nu att jag får många röster. . Så bara rösta på nu. Haha. Sitter nu hemma här hos älskling och har verkligen skit ont i mina mandlar jag kan inte äta något och knappt svälja. Synd om mig! Och tack för alla som har röstat på mig hitils, men ikväll va det meningen att vi skulle dra på bio men det blir inte nog så eftersom jag inte alls känner mig bra. Och söta ANONYM. angående mitt smink så tycker jag själv det är helt ok. Sluta va inne på min blogg om det är så förbannat dåligt då. Haha. Men JAG VET. DU ÄR AVIS.!!! Och resten av ni som har kommenterat så kommer jag svara när jag som sagt har tillgång till internet igen. :) OCH MIN MAMMA ÄR BÄST I VÄRLDEN, HON HAR NU KÖPT MIN FÖRSTA JULKLAPP. im happy, ' men nu blir det att gosa lite med älskling. Blir att vi snart ska åka ut till Rockneby och hyra en rysare. :) JO. jag och anton har bakat goda kakor idag. Hihi. Mer uppdatering kommer troligtvis på måndag eller så blir det ett kort inlägg imon. puss;*

Kommentarer
Postat av: Anja

de blev nog någon bugg när du skrev via mobilen sötnos :D

2009-12-05 @ 18:14:04
URL: http://anjakohlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

SpammarN^

2009-12-05 @ 20:13:24
URL: http://jakupovic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0