Hur stort ord är 'älska' för er?

JAJAJA EMINA JAG VET! :)


Men jag ska berätta att jag kan verkligen inte säga att jag älskar vem som helst , 
det finns 5 prsoner i hela världen som jag verkligen ÄLSKAR, och dom betyder
så oerhört mycket för mig, och även fall jag vi blir ovänner så slutar man inte
älska någon för det. Det betyder så oerhört mycket för mig att jag skulle kunna
säga att jag älskar någon!  Och när jag säger det till den personen så menar jag
det som sagt ända ifrån mitt hjärta. Jag säger inte  'jag älskar dig' till någon jag
verkligen inte menar det!



Angelica Isa Siv Kellgren, - Denna tjejen finns inte ord för hur underbar hon är
den människan om man känner henne rätt, som jag gör så är det bara ett måste
att göra det. Vi har typ varit 'bästisar' sen 2:an ungefär, vi har drygt kännt varandra 10år.
Och hon är verkligen en person i mitt liv som jag bryr mig om, visst vi har såna
jävla stunder vi två att vi bråkar som satan, och hatar varandra men innest inne så
kommer vi ändå älska varandra, vi känner varandra rätt, det är hon & jag!
Vi vet allt om varandra, det finns inte något vi INTE berättar för varandra, hon är verkligen
en bästa vän, om det verkligen skulle hända något med någon av oss så skulle vi
åka dit det hända, liksom att om jag va i skåne och skulle vara nära att dö så skulle vi åka till
varandra, så är RIKTIGA bästa vänner liksom, man bryr sig om varandra 110% om inte mera.
Men ni förstår säkert hur mycket min lilla annebanne betyder för mig! :)
Och vi ska bilda MÅNGA FINA MINNEN TILLSAMMANS, hon och jag har gått 7:an -9:an
tillsammans, såvidare så gick vi IV ett år tillsammans och nu gymnasiet . LOVE!<3


(bästa vän)

Linna Julia Karlsson,- Denna undebara tjejen visst hon har JÄVLA temprament, så man ska inte bråka med henne som kompis eller inget alls föresten, men i alla fall till henne kan jag verkligen också säga att jag älskar henne, visst vi har kännt varandra 1år men vi har ändå umgåts 3månader utöver dom, och hon va en person som man kunde snacka allt med, hon förstår och bryrs sig, vi sa alltid till varandra ' om det skulle vara så att du va på andra sidan jorden så skulle du eller jag komma om det hände något'  Det gick rätt snabbt för mig att säga att jag älskade henne, det va liksom båda två som sa det, men änåd jag är INTE LEBB? jag har pojkvän så ta det lungt nu linna, haha! :) Men du är en vän som man alltid kan komma och snacka med, vi har mycket gementsamt om man tänker efter, haha. Visst jag och linna har nydligen haft hur mycket gräl som helst inte snackat med varandra på hur länge som helst, båda har sanckat SKIT om varandra, vi har hatat varandra , men INEST inne så har jag ändå älskat henne, hon är verkligen speciell och unik person, hon är verkligen inte som alla andra!
Och gumman, du tror jag kommer såra dig? ALDRIG i hela mitt liv, visst jag polisanmälde dig, men du vet varför.
Men vi har löst detta nu, och jag hoppas på att vi kommer få nya fina minnen tillsammans med varandra, lägga det gamla bakom oss, och ta tag i varandra.  Det dokumentet du skulle skicka på min 18års dag som jag fick i söndags, du gjorde det den 12:e, jag HÖLL PÅ ATT  dö på ett ungefär, grät i hur många timmar som helst.
Efter vårt första bråk så bad jag verkligen om ursäkt, jag sa att jag älskade dig, men du brydde dig inte om mig du brydde dig inte om mig, eller vad jag sa till dig!  Det känndes förjävligt. . Men jag & du ger oss nu en chans och jag kommer verkligen älska dig, jag slutar inte ÄLSKA dig bara för vi har bråkat med varandra. .
TÄNK LINA, om jag skulle sluta älska anton varje gång han och jag bråkade? shiiit. Då skulle det aldrig va någon mening med att han och jag är tillsammans. Men jag hoppas du fattar vitsen med detta.
Du betyder verkligen mycket & jag älskar dig Lina Karlsson! <3


(ps. lina du är söööt . love )


Anton Henning Emanuel Jonsson,-  Det finns nog ingen person som kan ERSÄTTA din plats i mitt hjärta, jag kommer alltid vara din föralltid liksom, det är meningen att det är du och jag. När jag såg dig första gången så va det verkligen KÄRLEK vid första ögonkastet. Det finns så otroligt många fina minnen tillsammans med dig och hur många som helst ska det bli nu. Vi har varit UTOMLANS, semesterracet i 2år i sträck,  det vi har tillsammans går inte att beskriva , du och jag blev ett tillsammans den 20 FEBRUARI 2008,  och NU på SÖNDAG så har vi varit tillsammans i 1år & 10 månader, BARA 2 månader kvar tills 2år älskling: Men du är verkligen det bästa som har hänt i mitt liv, jag hoppas verkligen du och jag kan vara ett par föralltid, bilda familj,barn, gifta, förlova oss, allt som finns i hela världen, du är liksom killen i mitt liv. Jag minns så väl när jag såg din första gången i mitt liv det va sommaren 2007, och du kom i din SNYGGA a-traktor, HAHA! Jag kom och satte mig på motorhuvuden och frågade om du ville ha en cigg, men nej du snusade, och  efter det kom du efter några dagar på en cykel. Min blick försvann in i moln, jag va så kär, hela jag va i himmlen, visst jag är det fortfarande, jag kan va nykär i dig hela tiden, du är den BÄSTA pojkvänen jag har varit tillsammans med, och jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att du aldrig lämnar mig! Men du är den bästa i världen, glöm inte det!  ÄLSKAR DIG MEST I VÄRLDEN<3


(första bilden på dig & mig älskling,
 togs då vi blev tillsammans, 20/2-2008)


Ulrika Anna Svantesson
,- Min älskade kära mammis, hon födde mig.  Finns bara inte ord vilken vacker,snygga, & fin mamma jag har, jag är verkligen stolt över min mamms. Hon är fräch bra osv. Jag vet liksom inte redigt vad jag ska skriva om henne, mer en att hon också har en sån STOR plats i mitt hjärta, till min mamma kan jag ringa när som, om klockan skulle vara 3 på natten så skulle jag kunna ringa till henne och säga att jag älskade henne, ( som har hänt) haha. Men som sagt du är verkligen en sån väderfull person för mig.  Och tillsammans med dig har jag hur många minnen som helst, hon har som sagt uppfostrat mig, haha ;) Men jag minns så många minnen när jag va liten tillsammans med mamma, jag ville hänga upp tvätt med henne i kolvik och visa att jag va duktig, men jag va så liten så jag nådde inte upp, så jag fick stå på stenen som stog brevid. Jag ville börja visa att jag kunde ta på mig själv och knyta mina skorsnören själv. När jag hoppade i lövhögana som mamma hade refsat upp, så hoppade jag i lövhögarna så hon fick räfsa ihop dom igen, :) TÄNKKK. mamma jag har minnen sen jag va liten och det finns många, :) När jag sminkade mig första gången? :o HAHHAH! När jag en gång rakar bort mina ögonbryn? hahhahaha, herregud!  MEN DU ÄR VÄRLDS BÄST & JAG ÄLSKAR DIG!


(världens fulaste bild på mig,
men vafan min MAMMA är FINASTE)


Rebecca Elisabert Gerda Andersson,- Min söta gulliga lillasyster, haha :) hejhej säger vi då.
Men hon och jag kommer aldrig bra överens när det gäller att vi ska ha saker, osv. Vi bråkar MEST om kläder på ett ungefär, jag bara hatar det mest i världen. Att vi kan inte vara normala syskon. Men VÅR FAMILJ är UDDA som sagt, haha :) Men jag har många otroligt fina minnen med dig också rebecca, det finns minnen som jag saknar med dig i rockneby, liksom du fattas in där. Du MÅSTE TILLBAKA! Men du engnar inte energi jag har försök men du skiter i det nu, och då gör jag det också nu. . Men som dom tiderna va verkligen DOM BÄSTA med dig, helt undebara, du är min syster, jag har kännt dig 16år, och du är en skitunge som tror jag är bäst,vackrast och ska HÖRAS mest, men jag älskar dig ändå. :)  Och alla säger att jag är snygg och du är snygg, FAN vad snygga vi borde vara tillsammans då, HAHA, för vi är ju lika som bär ungefär säger alla. :) Som detta året på semestarracet, så undebart kul att du va med dom 3 dagarna, helt toppen. Hoppas det blri något nästa år också.
Du är en lillasyster man kan prata med då och då. . Men jag älskar dig för den du är.<3





MIN KÄRLEK TILL ER ALLA ÄR OBESKRIVLIGT! <3


Kommentarer
Postat av: Anne

Så underbar du är gumman, vi har alltid haft det kul men väl när vi bråkar så blir det lite väl mkt om man säger så. Våra minnen slår juh fan allt haha. Älskar bara dig gumman du är underbar. Patrize Andersson <3

2009-12-16 @ 23:05:52
Postat av: emmelist

okej.. jag är 23 :)

2009-12-16 @ 23:09:26
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: meeeeliiiiisssa

sv; haha :) söt blogg

2009-12-16 @ 23:11:50
URL: http://melissaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

:) naw!

2009-12-16 @ 23:23:41
URL: http://jakupovic.se
Postat av: Mams

Helt otroligt. En tår rinner från min kind.

Älskar dej, Patrize.

2009-12-17 @ 08:40:43
Postat av: Anja

<3 sötnos!

2009-12-17 @ 10:02:13
URL: http://anjakohlstrom.blogg.se/
Postat av: linna

amen fan! finner ingga ord, börjar snart gråta så vackert du skriver.

En sak iaf, och det är att vi har en ny start nu. Och vi kommer få så många fina minnen. JAG ÄLSKAR DIG! åhhhhh fan vad jag har saknat deeej<3 det går inte beskriva hur mycket det betyder för mig att jag har fått tillbaka dig.<3

ska ALDRIG mera bråka. klara mig inte utan dig.<3

2009-12-17 @ 10:02:39
URL: http://rockerkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0