HUR FAN PALLAR FOLK?

Jag skulle seriöst testa att göra en header på min blogg som
gick åt helvete! Och som sagt jag kollade runt på olika bloggar
men som sagt så tyckte jag att en header jag hittade va den
lättaste och inte nog med det så va det som sagt ovännen jag bråkade med!
Jag vet jävligt dumt gjort av mig!

Sen när jag skulle testa den så hade jag haft uppe den i 10 minuter,
och EMINA bloggar ut så jävla mycket förbannat skit snack om mig
på hennes förbannade blogg som jag bara hatar! 
VISST jag vet sen jag blev tsm med anton har jag gått upp kilo,
osv , men jag är FAN påväg ner nu! Och blond? jo jag ville
bli blond, tyckler det är snyggt!
OCH HELA JB HAR SETT DET?
men ye, sow what liksom?

Och min sminkning som clown, hahaha
jotack, tack så mycket!
JAG TYCKER DET ÄR SNYGGT OSV!

HÄRMA KISSIES? NO WAY liksom.
Aldrig i hela mitt liv!




ALDRIG, ( som sagt emina som har gjort bilden: http://jakupovic.se/)
Där står bland annat en FET jävla uppsats om mig,
som inte stämmer ett skit
!



Nu är det slut snackat om det, skriva ut det på sin blogg, fyfan
hon säger att jag är dum i huvudet, sjuk i huvudet osv!
MEN HERREGUD MÄNNISKA VAFAN ÄR DU DÅ? :o
du snackade om inläggen när jag och linna va ovänner.
MEN FYFAN FÖR DETTA!

Har anmällt det nu.
FÖR FAN HELLER!
tolererar sån hära?
aldrig heller!


Kommentarer
Postat av: Inela

Svar: Tack :D Lagt dig på listan nu!

2009-12-13 @ 16:49:51
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0