http://www.gratisbio.se/

GratisBio startar December


månad med Kalendertävling!

Jag loggade nyss in på min GratisBio sida, GratisBio är verkligen räddaren i nöden när det gäller biobiljetter för min del. November månad innebär två filmer jag jätte gärna hade velat se på bio, Luftslottet som sprängdes samt New Moon! Jag har snart samlat ihop till en biobiljett på bara några få dagar - underbart!

GratisBio har även fått en ny design - Jultema! Med en liten tävling som startar den 1 December, det ska bli riktigt roligt med ännu en tävling! I sommras kammade jag hem hela två biobiljetter helt gratis!


ÄR DU INTE MEDLEM SÅ BLI DET :)
http://www.gratisbio.se/



Hur samlar jag poäng?
Det finns många sätt att samla poäng på: Besöka hemsidor, bli medlem på vissa, delta i tävlingar osv. Det är 100% gratis, sedan finns det poäng du kan få genom att t ex handla på nätet. Om du vet med dig att du ska handla på ex Nelly eller Cdon så kan du få 7 respektive 5% av din köpsumma som poäng rakt in på ditt GratisBio konto - helt gratis!

Vad får jag ut av mina poäng?
Du kan inte bara få biobiljetter utan även presentkort och tidningsprenumerationer!

Till vilka butiker kan jag få presentkort?
Du kan hämta ut presentkort i över 90 butiker på GratisBio! Du kan välja presentkort som Kläder, Skönhet, Leksaker, Mat, Resor, Inredning, Elektronik osv.
Några av butikerna är H&M, GinaTricot, Kicks, Hemtex, Lagerhaus, OnOff, Siba, Scandic, Ving, Ica, PizzaHut, TacoBar, Maxi, Dinsko osv.

GratisBio är också duktiga på att anordna tävlingar, om du har en egen blogg kan du skriva ett inlägg om GratisBio. Då får du mellan 5-1000 poäng och du är samt med och tävlar om ett presentkort värde 500kr hos Nelly!



Bli medlem på GratisBio genom mig och få 75 välkomspoäng! Klicka HÄR för att bli medlem.

Är du kanske redan medlem på GratisBio?
Dela med dig av dina erfarenheter! Vilka annonser använder du?
Har du hämtat ut presentkort eller Biobiljetter?




Kommentarer
Postat av: Jemini ♥

ska du säga!

vart bor du? :)

2009-12-02 @ 21:34:39
URL: http://jemini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0