F'örsta december!

Kom hem för 3timmat sen, men har gosat med mamma
och sen har lillasyster suttit vid datorn så jag kunde
inte ha den då, för vi har bara än så länge EN
internetsladd, men mammsi ska fixa trådlöst nu ;)

Igår ändrade vid min flyttanmälan också, jiho! :DDD'
SÅ NU HAR JAG BYTT ADRESS!

Sen har jag också duschat och packat färdigt.
Så imon ska jag ta samma buss som syrran,
ÄNDA till kåremo, så sorry anne babe, jag tar inte tåget!
Ska till kåremo pågrund av att jag inte orkar ta med
mig alla mina väskor till JB, så ska lämna dom hos anton.
Och sen fixa mig och sen ta halv 11 bussen in med Moa. :)
Sen imon ska vi till KAGG med blommorna som ska va färdigt
till frisörerna.

Kvällen idag va faktis toppen, tyckte det va rätt kul förutom att jag
fick ont i magen av all mjölk, ( jag tål som sagt inte, mjölk & inte laktos heller).
Blev grillspett och stekt potatis inne på resturangen vi firade beccis på. :) SÅ GOTT!
Tack så jätte mycket för en trevlig kväll, sen fick becc sin älskad LG mobil!

Efter vi hade ätigt så skulle jag övningsköra till fliseryd & sen hem,
gick jätte bra, förutom att becc MÅDDE väldigt dåligt! Så hon aaa ....

Nu har jag precis duchat och sätter mig nu vid datorn,
imon blir det att anton & jag ska ut och gå en rask
runda i skogen
, det gillar vi! :)

INTE NOG MED DET HAR JAG POLISFÖRHÖR NÄSTA VECKA PÅ ONSDAG!
fan också!


Bilder sen oskarshamn .


En Patrize som ska beställa god mat :)


En söt mammsi där<3


Becci & Mammsi.<3


OCH MIN LILLASYSTER ÄR SÖTASTE I VÄRLDEN.
love you<3

( tröjan bak & fram också')
HAHHAHAHHAHAHHA, jag dör av skratt.


Men ska nu sova.
hörs imon bitches.

puss:*


Kommentarer
Postat av: US

Härliga bilder babe. Hoppas att din lillasyster uppskattar dom:)

2009-12-02 @ 10:51:47
Postat av: US

Härliga bilder babe. Hoppas din lillasyster uppskattar dom:)

2009-12-02 @ 10:53:08
Postat av: jessika! :)

hej! fin blogg :)

vill du vara med & tävla om att bli veckans blogg?

2009-12-02 @ 17:01:44
URL: http://jjesssikahansson.blogg.se/
Postat av: rebecca

ta bort nu för fan

2009-12-02 @ 18:39:25
URL: http://patrizeandersson.blogg.se/
Postat av: '

Hon har tröjan bakochfram :D

2009-12-05 @ 15:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0