Finns det något godare?..

Nu blir det att be ge sig till sängen tillsammans med världens finaste pojk. Vi har nyss ätigt god potatisgratäng och kassler. :) som vi har gjort tillsammans, till familjen jonsson. Hihi. Sen va vi halva dagen i stan och handlade som sagt. :) och det blir allt min mat som jag ville ha, wokadegrönsaker och bacon. Mums, vad gott. . Imon är det skola, som man inte alls längtar till, förutom fotolektionen då. Blir att sova hos älskling Imon också. :) men mera uppdatering kommer Imon i skolan när jag kommer dit. Så blir det bilder , & ska svara på alla söta kommentarer också. . :) men nu ska jag gå och borsta tänderna. . OCH PÅ ONSDAG SKA JAG PÅ POLISFÖRHÖR! fysatan! . puss;*

Kommentarer
Postat av: darja

sv: Tack så mkt! och detsamma :)

2009-12-06 @ 23:01:57
URL: http://wilmut.blogg.se/
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

sv: tack.

2009-12-07 @ 10:00:10
URL: http://emaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0