Fan vad glad jag är nu, :)

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att sovit ut, så jag sov till 12, hihi. Och nu väntar jag anton på att vi ska kunna åka och handla mat och sånt. :) och engdal är ju allt för slö den öleningen. MEN SEN IDAG SÅ FIXADE JAG MITT USB MINNET. SÅ HAR NU ALLA BILDER IDAG. :) FAN VAD GLAD JAG ÄR. :) och nu får vi hoppas att det inte blir miljoner inlägg igen som igår, haha. Hoppas det går bra med röstningen. :) sover nog inatt hos älskling igen, imon är det foto och jag älskar det. Så hoppas på att vi får ta lite bilder då. :) Imon blir det mycket bilder och inlägg, för helgen och så. . Kom på det igår med filmen vi skulle hyra en ryssare, och sen när anton och jag är hemma hos honom så har vi allt glömt bort filmen på ica. Haha. . Fyfan vad surt säger jag bara. . :/ klockan är nu bara 3 liksom men jag tycker det känns som att den är 6 eller något. Det börjar ju redan bli mörkt nu. . Shit. Men det kanske kommer ett inlägg ikväll också får man hoppas på. . BARA 18 DAGAR KVAR NU TILL JULAFTON. :) Jag längtar. . Men jag vill allt att det ska komma lite snö så man kan åka skidor , tycker ni inte det? :) har fortfarande skit ont i mina mandlar. :( inget bra! Och jag hatar att man inte kan lägga in bilder på bloggen ifrån antons mobil. Hihi. :) och föresten vad önskar ni er i julklapp? puss;*

Kommentarer
Postat av: Anton

Älski du är bäst i världen, <3

2009-12-06 @ 15:05:05
Postat av: [lisa bjernhagen

sv: okey :) ja jag sitter och har det i nu. men är det så att man kan schampoonera in det även i torrt hår? har hört att det tar mer då och funkar :p hehe

2009-12-06 @ 15:33:06
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0