.




Det finns ju inget snyggare en att synas med sina kläder
och ha paljetter på dom, SÅ SNYGGT!
Både kläningar & kavarjer, m.m
Finns tillå med leggings som är helt paljettriga .
Det borde ju vara något för mig, ;)


Samma med UGGS skor,
så super bra och sköna.
Dom passar oftast till vilken klädsel som helst,
Dom är nu bra till vintern som det är 20minus om
det ens räcker.
GRYMT BRA SKOR!
va nog mitt bästa köp år 2009 ;)



Lackleggings!
Dom är undebara.
går att ta till precis allt,
Tycker också det är ett sånt bra köp ;)
Men har ändå köpt 3st haha :D
OCH SJUKT SNYGGA!



SNYGGT! :)


SNYGGA SKOR :)
går och ha till jeansleggings
lackleggings,
strumpbyxor, :)
Dom är också ungfär snygga till allt.
Kanske inte mjukis då! :)





Det finns ju inget fulare en dom?
UUUUURK!
Tycker dom är fula som stryk att ha på sig,
visst det passar inte på mig,.
Sen också när dom är ÄKTA!
Det får mig att må dåligt!





FÅR MIG ATT SPY!
Hur kom dom hära skor:na bli "mode".
Dom är ju så sjukt fula.




FINNS DET NÅGON FULARE?
Nej men usscha.
Gud vilken ful tröja och det ska vara det
senaste modet som har kommit in till 'Gina'
fu bubblan så ful, tant vaning på hög nivå!





OCH VISST HANDLAR DET OM EGEN KLÄDSMAK, :)
Jag säger vad jag tycker alla har sina
åsikter.


 puss©


Kommentarer
Postat av: Lisa.

Alla pälsvästar är inte äkta, dem som är de kostar över 1500 kr.. fejk är de inget fel på det. Handlar väl bara om klädsmak?

2009-12-22 @ 00:12:34
Postat av: Anonym

kan du ta bort de vita du har på läpparna?!

2009-12-22 @ 08:18:03
Postat av: Anja

den där tröjan från gina tycker jag e snygg :p

2009-12-22 @ 12:36:26
URL: http://anjakohlstrom.blogg.se/
Postat av: Pam

Du hissar dom bästa klädesplagg typ! :)

2009-12-22 @ 16:40:05
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Emma

hahahahha uggs är fan det fulaste som finns =(

2009-12-27 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0