Du är det bästa som har hänt mig älskling'

- ja, anton jonsson, du är absolute det bästa som har hänt mig älskling.
du är den finaste pojken som finns på denna värld. Du betyder så
oerhört mycket älskling, min kärlek till dig är så djup att det knappt
går att skriva ner på papper. <3

20/2-2008


- vilken gullig bild på mig och min finaste,
tagen på springbreak 2009,
'
(oredigerad)

Du är så fin, så fin, så fin älskling.



Nu blir det nog sängen, mamma och jag ska ut och gå i rask takt (springa)  imon vid 7 på morgonen, shit!
Snacka om tidigt eller? Det har jag aldrig gjort innan, men det börjar fakis visa lite resultat ;) Och mer ska bort, typ hela jag, haha nej men minst 15kg till :) sen är jag riktigt nöjd om inte mera, :D 

Och jag är så pepp för morgondagen med annebanne, <3
Och såklart till lördagen med älskling och julhandla :)
Så mysigt vi kommer att ha.

Är det inte bud snart att fixa julgran? :D hahha


sovgott, så kommer mera uppdateringar imon bitches.

puss:*

Kommentarer
Postat av: http://mmajda.blogg.se

SV; Ska försöka. Röstar även på mig själv om det går, HAHA ;$

2009-12-10 @ 23:29:47
URL: http://mmajda.blogg.se/
Postat av: Ulle

Anton har en riktig sängkammarblick mot din tunga hahaha:)

2009-12-11 @ 13:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0