dålig uppdatering today :/

tja tja bitches ;)

Sorrrrrry, för den dåliga uppdatering idag med kommer igen nu i kväll hihi, :)
Men bilder kommer sen när jag kommer in, men idag i alla fall så kom
jag till mammsen vid 3, och hade skit kul med min lillasyster med en kille på MSN
dissade honom som satan, haha. AS KUL!:D  Senare så blev det att jag  och mamms
gick ner och handlade blommor på en affär, FYFAN säger jag bara, världens dåligatse
blm affär någonsin, VÄRLDENS SKABBIGASTE, uuu!

Men vi fick i alla fall tag i några blommor som passade ihop till mitt
'popkonst' arbete inom blommor. :) så sitter nu på mammas jobb, som
ligger i samma hus vi bor i, visst är det bra att ha så nära till jobbet hihi?

Jag är verkligen supernöjd med mitt arbete hitils, som sagt jag strävar dock efter
MVG i denna uppgiften också,  och taack till en sån snäll mamma som jag har som hjälper mig och
sponsrar mig med blommor ifrån Salong Klippet, as bra!
Världens snällaste mamma, är hon, finns INGEN snällare, hihi :)
Sen kom älsklings anne till mig så va med henne, käkade tacos och snackade lite skit, :)
sen hängde hon med till salongen & nyss gick hon :(

OCH IMON ÄR DET POLISFÖRHÖR *suck' :((

Det kommer bilder på  uppgifterna senare, för ska ladda upp bilder sen när jag kommer hem ;)


ANONYM!!!
har verkligen ett stort problem på att vara avis på mig, HAHA
Jag drar inte in magen, gått ner kilo med andra ord som jag skulle börja
göra och senare så sminkningen, bry dig förfan inte då, jag är NÖJD med den, så
FUCK YOU BITCH ;)

OBS!
Glöm nu inte om ni vill bli veckans blogg, så kommentera :)
Och skriv eran blogg såklart. sen på torsdag kväll kommer jag
ta med 6-8 bloggare :) Så glöm inte röster också.


puss:*



Kommentarer
Postat av: amanda lindblom

Tack detsamma :D

2009-12-08 @ 21:14:42
URL: http://aamandalindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0