Dagen va top(pen)'

Kom nyss hem till älskling av att slåttt in alla hans fina julklappar till honom, ;)
Sen nu väntar jag på mat, ätigt bara en banan idag som sagt med Emina . (haha)
Va på maxi med henne, och tog ut hennes linser så köpte  vi 2 bananer och 2 päron 
som skulle bli våran lunch. Senare hade vi foto och va i parken och på museumet med
gruppen, och jag höll verkligen på att frysa ihjäl, senare så mötte vi Emina, så drog
hon och jag in till stan och handlade som sagt, julklappar till Anton och 2 tröjor till mig
blev det,  och köpte amina 2 klädersplagg också som va söta :) 
När vi testade kläder blev det att vi tig lite bilder , gulliga som vi är ! 
SKIT ROLIG dag Emina, tack för dagen vidare så att vi måste fan umgås mer.
MEEEEEEEEEEN.... vi ses ju i skolan ju, haha :)



MAXI BILDER !


maaaaaaaaaaxi



en suddig patrize ;)


& blev ingen på emina där : (

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 :D

2009-12-14 @ 21:24:39
URL: http://jakupovic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0