BLOGGAR IMON :')

tjatja bloggen ;)
'min lillasyster tjatar om det hela tiden!'
(HAHAHA)

ja men HEJ!

varit på stan med lina idag,
hittatde ett par skor och sen en skin jacka (typ)
as SNYGG! :>
Men vafan har inte handlat upp mina presentkort en :(
Men jag får allt spara dom när det är mindre folk på stan.
Va meningen att hitta nyårs kläningen idag också,
men jag hittade inget alls, så får säkert åka in på onsdag :)
Har köpt 3 skor på mindre en vecka? :o
Det är sjukt! haha.

Men jag bloggar imon och lägger upp en massa bilder,
för har jätte bråttom nu, för ska fixa mig och sen dra
in till kalmar med, patrizia,kim,henke,jag & älskling'
Vi ska kolla på bio idag i stället eftersom det inte blev någon igår :)
Så det blir LUFTSLOTTET SOM SPRÄNGDES :-)






puss©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0