Att önska något i livet är alltid inte lätt'











Patrize Andersson 4 December - 2009

Nu sitter jag hos mammsi :)
Ska nu äta lite, och det blir såklart bacon, love it'

Det märks på vågen att man börjar gå ner kilo,
IM HAPPY!
Fan vad glad jag är, det närmar sig.

Ikväll blir det troligtvis party hos jonna,
annas blir det att köpa popcorn och mys
med älsklingen, <3

Tyvärr blir det inget mer bloggande idag om jag inte
gör det sen när jag har slutat här hos mamma, :)
som sagt internet hos älskling är dött. :(((
Men kommer så småning om. :D


TYCKER FAKTIS
NI
KAN RÖSTA PÅ MIG OCKSÅ! :)

http://jojjjjoh.blogg.se/2009/december/finalisterna-i-veckans-blogg.html

GÅ IN DÄR OCH KOMMENTERA NR:6
ÄR NI SNÄLLA!


puss:*


Kommentarer
Postat av: josse

fin patrize :p

2009-12-04 @ 12:42:58
Postat av: Anonym

SNYGGING (':

2009-12-04 @ 14:30:46
Postat av: Anonym

gå en grundkurs i make up!!!

2009-12-05 @ 14:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0