Äntligen är snö:n på gång :)

Jag är verkligen överlycklig att snön har kommit igång så det verkligen är en  B R A  julstäming detta året, alla andra åre har det aldrig varit snö, så hoppas nu att snön inte kommer att gå bort, det är som sagt bara 9dagar kvar till julafton, och jag bara längtar ;)

Jag har verkligen velat hur länge som helst om jag ska skicka efter en kläning jag kan ha på nyår eller köpa en.
Men det blev nu av att jag skickade efter en, as snygg. Hoppas bara den sitter bra också, annas blir det så tråkigt att skicka tillbaka en sån snygg kläning. Men föresten vart håller alla hus på nyår? :) Det finns ju som sagt så många platser att välja på. 

Eller kanske det blir att jag kan ha den på julafton i stället,
så då kanske lilla mammsi betala den, eller vad säger du mamma?;) (haha)

Imorgon börjar vi vid kvart över 12, så himla skönt och har bara en lektion så blir att åka tåget ifrån Högsby vid 10.34 så man är i kalmar vid halv 12 ganska tidigt, men jag hoppas nu att Angelica åker tåget så det blir lite bra stämning, men  det blir att jag går upp ganska tidigt ändå, eftersom jag sov hela dagen idag!
Så vid 7 eller 8. För vid 9 ska jag gå ner och köpa WINWRFÄRS, så undebart gott pålägg, värlens bästa som har uppfunnits , haha :D  Eller vet folk vad det är för något? :)

Blev en senn uppdatering för åkte tåget från Kalmar som stog i Blomstermåla och väntade i 20minuter för det andra tåget va försenat, SUCK!  Så typiskit KLT att det inte finns! Så va hemma hos mammsen vid 8, blev att jag skulle sitta och snacka med henne och kolla film så blev man fast vid 2 filmer, fick springa ner till duschen en snabbis när det va paus för ville som sagt inte missa något ;) hahha. Så darför! 
Jag och Älskling åt på ett jätte gott ställe som jag och han inte hade ätigt på drygt 2 månader på.
Det va "äckligt" gott.... Men nu blir det att inte äta det på länge, för det va som sagt skräpmat. uucch!
Men imon sammtidigt när jag handlar winerfärsen så blir det att jag handlar 1-2 bananer också att ta med mig till skolan. .

 




ÅÅÅHHHE BLIR SÅ FÖRBANNAD!
KÖPTE ett förbannat DIADEM som jag har
haft 2 gånger, och det va ganska dyrt för
ett diadem liksom, 80kr tror jag det kostade!
Och nu är det borta jag la det på bordet hemma
hos anton igår, och nu idag när jag skulle ha det
så va det helt borta, ååååhe sånt får jag DAMP på!
Men får kolla om lilla spökert-laban
kommer tillbaka med det!
R.I.P

:'( ååhe!


Men nu blir det att gå och lägga sig
 och FÖRSÖKA få någon blund i natt,
 och jag hoppas verkligen jag får det.!
FÖR DET BEHÖVS!







(en osminkad patrize,
ni ser som sagt ögonlocken,
dom behöver mera sömn, haha:D

puss:*



Du ska veta farmor att jag verkligen tänker på dig, och jag saknar dig otroligt mycket!
Kom tillbaka!
:/


Kommentarer
Postat av: Ness

jaa :D

2009-12-15 @ 23:45:07
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Anonym

ne men finns folk som bara, "jag älskar dig" på kort tid, lika snabbt som de sa det älskar en försvinner de ur ens liv. Jag vill ta min tid att lära känna någon och inte skynda på det. För det förstör allt, been there, done that. Jag är bara rädd att folk kommer tro jag inte gillar dem för jag är så iskall, men det tar tid att placera folk någonstans i mitt hjärta, vill ju vara säker på att det är äkta vänner och inte bara massa påhitt!



ne men när man blivit sviken en gång av någon som man trodde var ens vän, så tänker man till extra noga nästa gång man stöter på en annan individ.



Men känns skönt att faktiskt någon orkade läsa allt jag skrev, haha!



Du är bra, <3

2009-12-16 @ 21:48:26
URL: http://jakupovic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0