äntligen är internet igång igen :)

tjenare ;)

Jag trodde inte jag skulle blogga mera ikväll eftersom
det blev att jag ska sova hos anton inatt, men nu
är internet tillbaka till dom, ÄNTLIGEN, vad skulle man
göra utan det egentligen? haha
livet typ!


Anton hämtade mig vid halv 5 i Rockneby och senare
så åkte vi till ica och där köpte jag 4 päron och korv (att ha på mackan).
Senare åkte vi hem till honom, har kollat på film och vilat, känner att jag
är helt slut i kroppen, men sitter nu och lyssnar på skön musik och
börjar må bättre, (av att blogga såklart) haha!

Men min statestik blir bara högre och högre för varje dag som går ;)

Hade fått hem skolkatalogen idag också, men fy hur jag ser ut.
Det är fotografens fel eftersom jag fick byta sida, blää på mig!!

Snart är det bara en dag kvar till charlieboy, ;)
och jag käääängtar verkligen har inte sett
honom på år och dagar, men det blir allt av nu,
och ska bli verje gång han kommer hem,
som förut fast inte lika ofta, nu FAN ska du sköta dig,
för då ses vi ju allt oftare ju?!? haha. :D





JB08-FLO <3


Kommentarer
Postat av: emelie

sv. tack :)

2009-12-10 @ 09:37:02
URL: http://mlipmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0