3 undebara dagar kvar till julafton :')

Hejhej,
 ovanligt att jag bloggar så tidigt som 9 va? haha ;)
Men jag gick faktis upp vid kavrt över 6 idag för anton
skulle jobba, och jag skulle till mammsen,
så åkte bussen vid 7 ifrån Blomstermåla!
Så åt en god musig frukorst hos mamma.

Sitter nu här och funderar på att gå och lägg mig igen faktis,
för har inte ALLS fått sömn inatt,
och är skit trött!

Blir nog senare åka till ohamn som sagt, :)
Inte dock säkert ännu!
Men tror att det blir av att jag gör det i alla fall,
sen när jag har vaknat!

Älskling färgade sitt hår igår brund :'/
ÅÅÅÅHE, han ska vara BLOND!
Och jag färgade bara min utväxt,
blev inga naglar igår, men det blir på
onsdag för då ska vi upp till mamma och göra jul-godis. :)
Men inatt sover jag hos mamma, och åker till älskling imon.
Blir att jag måste göra ett CV också idag,
för J ska hjälpa mig och kolla fall det går ann att få
jobbet ute vi ikéa :)
Så ska hänga med honom imon till kalmar i såna fall.


RIP MITT DIADEM! :'(


BARA 3 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!
- jag längtar som tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0