N y b r o C r o u s i n g,'

Det va riktigt länge sedan man skrev här,
så det blir lite efter en helt undebart bra helg.

Fredagas:

Så blev det med min pingla, va hu kul som helst,
drack lite och grillade hur mysigt som helst.
Sjukt god mat blev det, potatisgratäng, sallad, grillat & vitlöksbröd.
Blev mycket sjungande och allt. Blev sen att Anton kom senare,
ungefär vid klockan halv 11. Sen blev det hem till honom och sova,
vi åkte nog ifrån min pingla vid halv 1, man va helt slut.
Bara cider hela kvällen, jag säger det  aldrig mera.



Lördags:

Blev att man åkte med Antons bror vid hlav 7 på morgonen
och hoppade av hos Nettan, och va där hela dagen typ,
solade en massa, brände mig som fan.
Men det blev ändå färg, man ser skillnad iaf.  : )
Sen fixade man sig i ordning till nybro.
Så blev det att Nettis körde ner mig till kåremo,
så hämtade anton mig där. Skulle också köra ner antosn bror
( Emanuel ) till en fest, så vi fick stanna vid city gross , med
mig, anton, emanuel & johannas va med.
Sen blev det att lämna Emanuel och sen be ge oss till Nybro,
när vi kom sit så ringde jag min älskade Mormor, så anton och jag
åkte hem till henne och träffade henne, va länge sedan jag va
hemma hos henne, helt undebart och bara känna den lukten
hemma hos dom, min älskade MORMOR, - jagälskardig.
Sen blev det in där alla fina raggarbilar stog, det va riktigt kul där.
Man träffade hur många kompisar som helst, orkar inte skriva
upp dom.  Men det va en undebar kväll , åkte sen till kalmar,
och vidare till Öland. HAHA, herregud, sen hem.
Träffade DEEEEEEEEENNNNNIS med. : D

ps. träffade annes mamma och pappa där med.
föööööööööööööör kul!

Sönadg: (idag)

Vaknade vid halv 11, och gick upp och åt frukorst,
sen så blev det sola lite hos Anton, och sen kom
Nettis och hämtade mig så drog vi in och
köpte en TV, och åt donken.
Sen hem till henne, och sola. mysmys!
Sen nu sitter man hemma hos henne,
med alex sminkad och lite. för kul! haha!

Ska nu hem ,
pusshej ( a )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0