KLASSFESTEN,'


Foto: Lottis, ( min fina hästapolle) 9april - 2oo9

Blev att jag lägger upp en fin bild på fina hästen.


Igår så blev det mycket stress och så, blev att man inte fick tag i dricka
eller något alls, men man gick i skolan och så, sen blev det demostrering ungefär,
i mot CIS som luktar kiss. Sen så hade vi svenska sen efter det så va det faktis
en god lunch matsalen potatisgratäng, det va brabra!
Senare blev det att John Bauer skulle spela innebandy imot cis, men tyvärr va
inte jag med som jag ville. men skit samma. Malin och jag gick igår ner till tåget,
tog kvart i 1, men va sönder så vi fick stå där i 20min, så min buss till Fliseryd kan jag ju glömma,
så jag blev förbannade på KLT. för det är JÄMT så jävla strul med allt.
Så det blev att jag åkte taxi hem, sen när man kom hem så slängde man sig
i något att äta, så blev det att man skyndade sig iväg till stallet.
Sen kom man ham typ vid 5 eller något, efter en lång ridtur som va undebart!
Sen hem och fixa till sig fort och så kom Anton & Henke och skulle hämta mig,
sen körde han mig till Jonna KLASSFEST hos henne, men det va sjukt kul!
Det är bara ett M Å S T E att göras om.  :' )
Senare blev det att vi begav oss till Skälby när Anton och Henke kom med bussen vid
10 ungefär.  Det va riktigt tråkigt där.  Men vi va där max i 15min sen gav vi oss hem till Jonna
igen, och tyvärr så va det inte samma öss som innan, då det va lite dött & tråkigt!
Sen blev det massa jävla helvetes skit på vägen hem och så.
Så snälla Emil Örnefjord hämtde oss vid donken vid maxi,
så blev det sova hos anton.


F ö r l å t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0