Önskar inget annat att än att det vore närmre mellan dig och mig,'



Det blev mycket jobbande till slut, Har nu kopierat och skrivit ut dom på papper,
och sedan gått till polisen med, det ska allt bli kul och höra allt nu! :')
Sen så fick man köra a-tarktor ut till kåremo för älskling va på kalas,
och jag skulle åka hem, sen blev det en massa, att man fick vänta i mönstreås
i 2o minuter och sen fick man åka till blomstremåla och där va det erstättning
med buss i stället för tåg. Tog länger tid att komma hem. surt!
Men när man kom hem så blev det inte så mycket, vissade mamma dom
fina papprerna, så patetiska folk det finns i denna värld,
som när vi åkte hem till han och skällde ut honom och han " började gråta "
HAHA , det finns ju inget bättre, samma sak som att en av dom
va svartsjuka bara för jag gillade att åka samma atraktor som ante,
och började gråta där och sen  "buuuheaa, ska jag också då köpa en sådan
74o som ante och dom då eller, åker du med mig då, "
! HAHAHAH.
Det finns inget löjligare än er liksom.  Ni kan ju känna er blåsta.
Men sen så blev det GOD POTATISGRATÄNG! :) mums det finns inget
godare än det.  & efter det skulel jag stärda min gaderob, men det gick
ju som det gick, har förbannat mycket kläder så det går inte att stärda den.
Så jag och mamma bestämmde oss att vi skulle ta på söndag
en MAMMA&TRIZZ dag på ikea. :'D  så det blir att köpa grejor. :')
senare blev det att man började snacka med den efter längtade emmy,
som bor tyvärr många mil bort här ifrån, önskar inget  annat än att det
vore närmre mellan dig och mig emmy,
jag sakar verkligen dig,
& jag hoppas att  på att du kommer till mig den 17:e oktober då
man allt ska ha FEST här i hösgby hemma hos mammi. :)
& sen denna dagen har jag saknat anton något kopiöst mycket,
att det inte finns ord för det, det va grymt länge sedan jag saknade dig
så mycket älskling, älskar dig mer än du anar baby,<3


Och imorgon börjar skolan och en massa,
slutar vid kvart i 11 ändå. GUTT SKÖNT!
sen blir det att vara med josefine & sofie,
och äta god mat. : ) <3

10dagarkvar,'


En dag utan dig är som en värld utan luft..
Jag älskar dig hjärtat mitt,
Anton Henning Emanuel Jonsson,
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0