Jag kvävs med dig i mina tankar,'


Mallorca-2oo8

Herregud vet inte vad jag ska börja att sancka om,
jag och min kära pojkvän har varit utomland
i 1 vecka i Mallorca, och hade det verkligen toppen,
köpte lite saker där bland annat  en väska, kläning, navelssmycken,
och en massa mera, super nöjd med allt. Och anton
tack för allt och utlandsresan fick jag av mamma och min
pojkvän, verkligen taaaaaaaack!
Senare fyllde robert år den 12 oktober, ett stort GRATTIS.
Varti i rockneby kalmar och skolan och överallt.
Bor nu förtillfället hos min pappa i flisreyd, så ni når mig
bara som sagt på mobilen, (mp) 073875365,
allt har verkligen gått så snabbat.  Längtar tills vi
ska till G-kårs (ullared) nu på fredag den 31:e oktober!
Och jag känner verkligen en efterlängtan att jag vill dit nu!
SÅ jag kan SHOPPA bevöver verkligen kläder om något.
Och sen bland annat va det den 8 månader för mig
och min älskade anton den 20:e oktober så ett stort GRATTIS för oss.
Och jag älskar dig bara mer och mera för varje dag som går.
Senare nu så ska jag fundera på att byta från JBo8-Florist
till Ingelstorp- inriktning häst.
Så det blir nog Smedby efter höstlovet vi har nu.
Så undebart skönt.  Det behövdes,
men gick dock bara i skolan 2 dagar eller något förra veckan,
och veckan innan det så va jag då utomlands.

Och jag har färgat håret bland annat,
svart såklart, men mitt lilla blonda i
luggen är allt kvar så jag inte får panik,
för det kommer nu ta många år för mig att
bli mitt blonda eftersom jag kan inte bleka
mitt hår nu på ett bra tag eftersom jag,
måste spara mitt hår och det inte ska slitas på.
men obs,! ( det värsta som finns är att med svart
hår är att när jag anväder mitt hårspray att det blir
vita pluppar i mitt hår och då akn det allt se
ut som mjäll,  men det är det verkligen inte. )


(Det svarta håret + flätorna jag gjorde i mallorca.)




Stand up and never fall,'
Jag tänker på hela dig,
Du är så undebart vacker,
så fin,
Du gör mina dagar till,
världens bästa,
du gör allt så perfekt i mitt liv.
REG,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0