Du är inget alls,'



Det blev först att  man gick upp tidigt som fan,
och kollade buss hem och det gick liksom ingen,
för änns 10.04. SHHHIT!  och man skulle samlas,
till matchen vid 10.15. Så det gick inte då.
Så det blev att min snällaste och sötaste pojkvän körde,
mig till högsby och sen där gick det inte så bra alls.
Mer än att motorn och allt bara  gick sönder,
och vi visste inte va det va,  ;O,
Och sen efter det fick man igång den och en massa shit.
Så det blev ingen innebandy match för mig, SYND,
va vår första match med detta laget och allt.
Men ni va duktiga tjejor. :D
Sen blev det att man fixade iordning sig hemma,
och sen begav vi oss till flisreyd och skulle hämta pengar
hos mamma, & sen dra till mönsterås marknad.
hitta inget alls, : /  lite tråkigt det ja!
Men sen blev det hem till anton och lagade mat, MUMS!
Jag måste bara vara BÄST på att laga mat, : )
Sen blir det att vi ska byta förgasare på a-traktorn och senare
dra upp till högsby, mamma och johan ska ut  i O-hamn,
och festa lite, så är hemma själv tills 3 på natten GUTT.!
Blir att kolla på en film och mysa med min älskling. <3

&. det är 11 dagar kvar tills jag fyller år, :'D



Och dig din jävel är det bara att nita skiter ur förhelvete!
finns det någon stödare än er,
(?) nejdu!
och det är nog ingen som bryr sig så mycket om
er heller, hur många är det egentligen som tycker om
er INGEN!  Du är verkligen bara luft inget alls.
en stor jävla fjolla är vad du är, du är inget alls i någons ögon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SYSTER! <3

2008-10-04 @ 19:43:25
URL: http://rebeccaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0