Det finns ingen bättre känsla,'




Jag har verkligen fastnat för dig hela mitt liv,
trivs så undebart bra tillsammans med dig,
och hoppas att det blir många år tillsammans,




Men iaf, va idag med lina "örnås" och det gick
strålande, vi körde bil  och en massa,
det va SJUKT kul! :') ,
va uppe hos pollan, hon har verkligen
blivit en häst nu, hon går i form och allt,
ska nu i helgen med hämta alla mina häst
grejor  i det gammla stallet.  - Jag saknar det något fruktansvärt mycket.
Imon han då sovmorgon till kvart över 12,
och sen blir det idrott,  senare blir det antagligen att åka
med älskling, ska också till mösntreås och
hämta alla grejor som är mina där,  bio en en annat massa.
festa på lördag. (a)
sen blev det att vi redovisade engelsa arbetet idag. jovisst,
men tjenare säger man, det gick åt helvete!
men bara för du åker bort så hoppas jag att ALLA
vi andra får "G"  i alla fall.  Men jag hoppas allt går bra imon iaf.
Sen nu är det jävligt nära det är inte många dagar kvar nu, 6 hela dagarkvar,'
Det av sjukt länge sedan jag va med dig lina,
med så jag hoppas att det bli oftare,  men ska rida
henns polle åt henne på lördag. mysigt värre.
saknar anton nu något kopiöst,
massa mys med honom i helgen får man hoppas.<3



Anton Jonsson,- Jag älskar dig,  bara 11 dagar kvar tills 8 MÅNADER,
tillsammans med dig trivs jag bäst, du  är mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0