Stjärnan på himmlen, "julen är vår".'

Det är mycket som händer,
vet inte om man ska säga allt,
det är för mycket så orkar inte skriva,
allt. Men igår va man inne i kalmar
men Johan, Anton, & Emil. Tyvärr,
synd om emil så jam fick inte dricka,
men vi andra gjorde det, när vi kom in,
så fick vi vänta ett jävla tag innan Johan kom,
men verkligen en stjärna ändå, tack för siggen,
det hände också verkligen något cp igår,
när pappa ska köra mig och anton in till mönsterås,
så har jag glömmt smink,oöppnat sigg pakert, busskort,
precis ALLT i min handväska  i fucking FLISERYD!
Men nettan är för snäll tack så mycket.<3
Senare när vi är påväg mot Sandra så kommer
dom jäva FITT snutarna ocha tar allt ,
och sen stå och snacka med dom i 1 timme eller något.
massvis av skit, så det blev bara att vandra in mot stan
igen och fixa dricka, tog ett jävla tag, men sen så
kom jag på en, så det löste allt sig. :')
Senare så kom antons mamma och körde hem oss.
verkligen superduper snällt, tack.!

-

Idag så började jag vid kvart över 12 som jag alltid gör. ( a )
SKÖNT! bakis lite i skolan, men på idrotten så hade vi
" Hjärta Och Lung Räddning "  det va roligt.
mina pinglor är alltid toppen för mig,
Angelica, Malin, Moa, Maja, m.m.
Sen nu snart blir det att vi Johannes, Emil,
Anton och jag ska åka  2mil bortanför nybro och hämta hannes,
a traktor, sen blir det festfestfest! (y)
köpte i förr går en tröja till älskling för 5oo:-
och sen ett par snygga kalsonger för 2oo:-
du är värld allt som finns anton jonsson.<3

-

och min kamera är hittat är verkligen överlycklig igen!
sen nu börjar det närma sig till julen, mysmys,'
köpa massvis av julklappar, 
vi hade snö ett tag, men nu är den borta. SYND.
Längtar tills att åka skidor. 
Shoppade lte härom dagen med det blev,:

* Benvärmare (gråa)
* Tröja (grön)
* Kofta (röd)
* Halsband + armband (svarta)
* Byxor (mörkblåa)
* Linnen  (svarta & vita)
* Smink

& mycket mera, men är verkligen
super nöjd med allt.
är bara ett måste att köpa vinterskor nu,
och vinter jacka, har hittat min jacka
och skorna MUMS på dom!
jag älskar dom.

Flyttat till flisreyd med till min kära pappa, (a)
tack pappa, - jag älskar dig.


Anton Henning Emanul Jonsson,- duärminlycka.<3'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0