You was the truth in my life darling,'

Is not only words for such a beautiful, delicate person that you.


You have actually a heart of gold.

I love you so awfully a lot that I cannot to explain with my words,
 all words you order myself heats to sow a lot in my heart,
 you hope understand that it is only you, you, you, you,
 that finns in my head all the time,
 it is only yourself I intend on.
 I hope actually we can is seen nearly.
 Has not soon seen you on a week and it feel actually not good at all.

-

Idag blev det skolan , va sjukt trött har inte sovigt många timmar i natt,
ungefär 4 eller någon. Men sista dagen ungefär man ser alla sina
änglar i klassen , kommer sakna er fett mycket, men verkligen skönt med
lov nu, sova länge och göra vad man vill, inte åka in till kalmar varje dag och,
sen gå upp tidigt, det är nog det skönaste går annas upp vid 5.
Längtar redigt mycket efter julafton och framför allt NYÅR (y) då blir det partyparty,!
Men idag vet man inte vad det blir hoppas man slutar tdigt så man kan åka hem.
Fixa iordning lite och det, bara en slapp dag.  sköntskönt!
Hoppas verkligen du blir frisk nu snart din sjukling så man får träffa dig.
Ska bli att jag färgar några röda slingor i mitt hår med. (a)
Men när  vet jag inte, men innan jul och nyår i alla fall.
Fredag blir det fest,  - LOUISE BERGSTETT grattis på fredag 18år,
sen blir det anton en stund att köpa dom sista julklapparna.
Sen lördag stan med mamma och  gå och kolla och lite, : D
rödarödarödarödaröda, strumpbyxor. MUMS!

-

What does such a beautiful and delicate person that you on the land?
You are an angel and will last in the sky . <3


Kommentarer
Postat av: dedu

du är bara för bra,finns ingen som är så fin och underbar som du,baby <3

2008-12-18 @ 22:10:02
Postat av: -patrizeandersson,'

bara för jag vet vem du är,

du är totalt mycket bättre,

& JAG SAKNAR DIG, otroligt mycket,

vill bara ha dig här, i min NÄRHET!

&. du jag ÄLSKARDIG.<3

2008-12-22 @ 14:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0