You luck sow greet,'

Sovit hos min kära mamma nu i 2 dagar,
& gjort JÄTTE god mat, och bara mysigt.
hyrt film båda kvällarna. och min
älskade pojkvän va också här i högsby igår.
Måndags ledig , Tisdag va det bara 4 st
i skolan, jag bland annat, skönt att vara så
nåra, men tagit i fatt det jag har missat när jag har varit sjuk.
Det blev många punkter gjorda då älsklingsangelica?
Vi jobbade som fan.  men vi va allt duktiga.
och framför allt så saknar jag min maja "bulldog"
jätte mycket i skolan. hoppas att man kan vara
med dig någon gång på lovet med sötnos, :*
Det börjar närma sig julen.
Det är exsagt en hela vecka kvar tills det är julafton.
Köpt alla mina julklappar nu, men anton ska få en
till, men det kommer efter jul.  Hjälpt mamma med
idag att stärda och dragit ur unegfär om det inte är mera
så är det 2000 nitar i ett tak. Håller på att renovera salongen.!
Men sen ledig på onsdag (idag) då, 
och sen går vi imon, hoppas vi inte ska ha vanliga lektioner.
SÅÅÅÅÅÅÅ tråkigt! men sen så är det så jävla ornödigt att
åka in till skolan på fredag och bara vara där en timme.
Men sen ska man hämta flaket, & sen julhandla lite till med anton.
Men kommer sakna min kära klass JÄTTE mycket,
emelie,angelica,emmy,maja,malin,moa,jonna,nadja,sofia,anna,<'3
Händer med att jag ska ta hål i ögonbrynet den 26 december, Ä N T L I G E N!

& vad fan händer i helgen? ;o


min älskade maja [bulldogen].  <3

-

Jag tycker att sanningen va för djup.
Bara skit i mig, snälla gör det,!
Känner verkligen att vi glider ifrån
varandra varje dag som går.
Du så kallade "bästa vän" .
Jag kommer alltid att
älska dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0