Congratulations on the birthday,'



-

GRATTISRebecca Andersson
älskade lillasyster, hoppas
verkligen att du får en toppen dag,
på din födelsedag. <3 '

-

Hela helgen i rockneby,
fredagen inne i kalmar och
festade, tack anton , johannes
och rebecca för allt denna helgen,
lördagen körde atraktor hela tiden
för anton drack då, så körde över allt.
Johannes och Rebecca lätt för söta tillsammans,
sen va man inne igår i stan och jul handlade,
Har nu köpt pakert till alla. :')
Sen igår blev min "pluttiplutt" sjuk,
magenflänsa, hoppas att att du blir frisk snart, (a)
saknar dig redan sjukt mycket ska du veta,
så jag bara kan äta upp dig när jag ser dig.
Idag blir det O-hamn, ska åka med pappa hem.
Sen blir det nog stärda, och film sen ikväll,
och hoppas att man allt träffar dig senare.

&. jag fick veta vart din pappa bodde. HAHAHAHA!
klockrent.

-

Senare imon hoppas jag att jag får se
dig min älskling, senare blir det att plugga.
och jag MÅSTE plugga, har två prov på
torsdag. (Ekologi) & ( Energi) .
pluggpluggplugg, : )
-
 


-

Finns inte ord för dig efter 9månader,
jag bara älskar dig mer och mer,
kan verkligen ALDRIG sluta älska dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0