Finns inget hopp, finns ingen kärlek,'

varit sjuk nu 2 dagar  migrän och feber,
och massvis av skit. så jobbigt,
sen är jag dock ledig på onsdagar. 
så det va med sköt har blivit bättre.
Sov hos anton i natt tills idag . 
Har bara legat och sovit alla dagara,
och inte gjort så mycket,  kollat
på HUUUUUUUUUUUUS!
inse så GLAD jag är eller, finfint! :D
Grymt förkyld är jag med.
klippte mig förraveckan, behövdes verkligen.
Fredags den 5 december va verkligen en
lyckad kväll. brabra på den!
kramen värmde verkligen, festen i högsby som
sagt va lyckad ända till snutjävlarna kom! tyvärr,
förstör allt!  men tack för att du kom,
hade verkligen inte räknat med dig, sen kommer du,
JAG kunde hoppa ända upp till månen så GLAD blev jag! :'D

[ paus, paus, paus, paus, paus, ] - SKÖNT!



Senare har man nu då  köpt alla
julklappar har bara en kvar till anton,
men problemet är att han få den efter jul,
eftersom det inte va färdig ännu, & så! : )
längtar efter julafton.  & JUL LOVET är verkligen
en sak man längtar till,  sen blir det att flytta
i februari. yesyesyes, !  äntligen är huset vårat! :)
mitt rum är finfint med jätte nöjd! (men ska tapetsera).

-


Du är så otroligt vacker.

Jag drömer om dig varje natt.
Du är en stjärna i mitt liv.
Du är den jag älskar mest.
Du är den som betyder mest.
Du är den som alltid finns där.
Du är absolut det bästa som finns.
Det finns ingen människa som har det starka hjärtat.
Det är bara du, du, du, du.


Kom ihåg mina ord.
-jagälskardig,<3'


det dinns bara inte ord för dig sockertopp. reg.<3

Så länge kärleken får styra,
finns det inget som kan ta oss,
ifrån varandra.
Jag är lycklig med,
dig för du är den enda.



Idag blir det att kolla på lillebror när han
klär ut sig till tomte och så, 
senare hoppas jag lätt att jag kan
få träffa dig din sötnos med. 
länge sedan om man inte säger
den snabbisen igår. 
Men vi BEHÖVER SES! - jaglängtar.<3



'patrizeandersson


jagbehöveralltiddigiminnärhet,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0