Länge sedan

Hejsan!

Var ett bra tag sen jag skrev något här!
Tänkte allmänt berätta lite om vad som har hänt under tiden,
jag och min pojkvän har flyttat ihop till en lägenhet och bor idag fortfarande i den och gjort i över 1½år .
Håller nu för fullt på att renovera våran nya gård som vi ska ha.
Själv håller jag på med mina 3 hästar, tränar och rider för fullt som nu
i sommar redo för första tävlingen (?) 

Har skaffat en lite hund som vi snart haft 1år, vid namn Milton.
Det är en blandras mellan powder puff/ toy pudel & cavalier

Vad mer ska jag säga?


Allmänt -  Ni som inte gillar min blogg kan ju för övrigt sticka och skita i att lägga dåliga kommentarer..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0