Tråkigt besked ~


Har precis nu ätigt färdigt mammas goda mat,
men blev inte så mycket mat för min del utan
det blev mest min goda GREKISKA sallad,
finns inte ord vad jag älskar gregisk sallad
& fetaost!



Bild: Sen älskling & jag va på mallorca 2008.♥

Fick ett tråkigt besked också när min lillasyster kom hem..
Det va ju meningen att hon, jag, Marin &  min snuffis, skulle
åka utomlands när som ungefär, och då blev det att Martin inte ska
hänga med längre.. Så jävla tråkigt...
Vi får se nu hur det blir som sagt..





Nu blir det att ta lite kort på mamma,
eftersom hon ska vara med i en tidning
efter att hon vann VM I AUSTRALIEN GULD
kom 1:a då, och hon ska vara med på ett
omslag, så hela världen ska se det, "tydligen"
vet inte, men tror det va något sådant!


Efter det blir det att vi två och kanske

       lillasyster ska ut&gå, över 4km denna gången..
       Träna så satan nu..

Och gå på den dieten (stavning) som jag ska göra också,
sen kommer det att bli skit bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0