Tjenare/God morgon!


Orkade verkligen inte gå till skolan idag..
Va i skolan till halv 5 igår, det är sjukt länge!
Vi hade ju som sagt prov igår, på 17sidor,
känns att det gick bra efter timme ungefär..
Sjukt länge för ett florist prov.. 
Men jag svarade på alla frågor..


Sen åkte jag med Lina till Mönsterås
och vi käkade och snackade skit,
jätte roligt.. Sen åkte vi så jag skulle
få se hennes snygga balklänning hon ska
ha på lördag.

kom hem runt  8 igår om inte tidigare,
va helt slut, så duschade sen gick jag och la mig.


Nu blir det att jag ska äta god frukost med kesoooooo
och sen upp till banken,
senare ut&gå, sen vidare sola..



Jag saknar dig över hela mitt hjärta snuffis! 

Vi hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0