Mycket bättre..

Hejhopp.

Mår mycket bättre nu faktis, men ändå såhär
att jag "kallsvettas" hela tiden..
Tråkigt nog.

Men har ätigt mat med mamms,
blev bacon & spagetti. Sen så
har jag kört två hela tvättmaskiner
och hänt tvätt..

Sen har jag faktis gjort chokladpuddig,
as gott, vet senast jag åt det var när
jag va riktigt liten.

Sen hade jag tagit massa kort med den
andra kameran, sen när jag ska sätt in den
i datorn så dör den, så typiskt!
Och jag vet inte vad laddaren är.  . 



Blir snart att hänga med mamma ner till ICA
för hon ska handla mat, och vågar typ inte gå
själv, det är så typ i våran familj att någon
måste alltid hänga med typ, HAHAHAHA...

TÄNK! 
Att det bara är 5veckor kvar tills
min lilla pluttis tar studenten. 

Saknar faktis han sjukt mycket nu,
men vi ses ju imon eftersom jag ska måla
om folkracebilen åt dig imon och du ska
köra på torsdag ju..
Hoppas verkligen det går bra för min sötnos!

 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0