4 raska kilometer..

Tjenare.

Har precis varit ute & gått med mammsen
i 4 raska kilometer..  F*n vad härligt!

Imon blir det nog att gå upp tidigt
för att ut & gå då också, mamma ska
som sagt på gymmet och jag hatar det.
Så blir att jag får ut och gå själv imon
innan jag ska hem till min finaste för att
måla folkrace bilen som sagt.

Men nu blir det att hoppa in i duschen
och senare stänga på en film
och bara ta det lungt..
Och vänta på min älskling ska ringa.


Sen nu hittade jag ytterliga några bilder
på min älskling när han tävlade i Kalmar iår.




Du är verkligen det finaste jag har & det bästa jag vet.
Anton Henning Emanuel Jonsson
20/2- 2008 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0