Min mamma är finaste i världen. ❤

Jag hade verkligen hur kul som helst igår med min mamma,
jag har nog verkligen inte skrattat så j*vla mycket på så länge.
Jag trodde seriöst jag skulle , haha
Och mamma höll verkligen på att trilla av stolen
på resturangen, hahahah.
Ni skulle verkligen ha sett oss. hahahahah 



Du är så fin & så vacker min älskade mamma.
Älskar dig så mycket.


Sitter nu och har lunch, men ingen är i skolan,
och idag fick älskling lunch vid 12, så det blir lite
sent om jag ska träffa honom då för börjar ju vid 12.15.
Sen när jag slutar så får jag gå och köpa mig något att
äta, för tänk fall vi inte får nån fika under 5 timmar?
Jag kommer ju sten dö, för har inte ätigt frukorst idag,
och nu blir det ju ingen lunch. Så får fixas vid 15.15,
 Har ju snart "estetisk verksamhet", där vi behandlas
som små barn ungefär, bara måla hela tiden..
Till exempel: "våra bästa & sämsta låtar" , "tatueringar" osv.
Men jag ska inte klaga, för lektionen är verkligen sofft.


VAD TYCKER NI OM MINA SÖTA SMILLLLLIISAR?
Världens sötaste ju?

puss©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0