Jobbet!

Igår i skolan så redovisade jag mitt arbete inom "estetisk verksamhet"
det va att vi skulle redovisa våran planritning.
Jag va verkligen så nervös hela dagen för min arbetsinteljuv,
men sen när jag kom dit så va det hur lungt som helst,
blev att jag satt och kolla alla andra och senare så började jag också.
Jag tycket det va skit roligigt faktis, tjänade ju 500kr igår på de
timmarna jag va där,

Sen vid 9 så va älskling och hämtade mig inne i stan,
ett jätte tack för dig babe. När vi kom hem
så gick jag och la mig direkt, va helt slut efter den dagen.

IDAG HOPPAS JAG VERKLIGEN VI GAR FÅTT HEM DOM! .

Är ju ledig imon som tur är, och det är verkligen skönt.
Men blir tyvärr inget jobb imon för Jonna fyller18år,
så det blir ju party hemma hos henne.
Så imon blir det en hårdag för mig,
fixa löshåret och allt. Blir att jag åker till
mamma idag efter jobbet,
är hemma drygt vid 22.25..


Så det blir nu snart att äta fiskpinnar och potatismos med älskling.
Sen är det att fixa till sig lite, och sen dra till jobbet.




vi hörs senare.

puss©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0