Förrätt, Varmrätt & Efterrätt, så UNDERBART!

HELLOOOOOOO! ! !

Kom nu precis hem av att ha varit i Oskarshamn med mamma
i min syster skola och ätigt 3middags, och jodå en viss del va
helt undebar och den andra va åt helvete.
Men det bästa va att min Lillasyster hade gjort den godaste maten
jag tycket i alla fall, haha

När jag kom hem vid 5, så slängde jag mig i duschen
och senare gjorde jag naglar hos mammsen, as bra! 
Samtidigt jag hade hårinpackning. FÖR bra, haha.
Och sen blev det snabbt och hämta ut mitt löshår, 
Så det blir att fixa det på fredag när man är ledig,
(är ledig eftersom jag är klar med allt) .
Så man kan ha löshåret på fredag, & speciellt lördag.
Sen så fick man också hem sin "mini" palattång

Och ska bli en härlig helg, eller jag VET att det kommer bli det
Jag är svin trött, så det blir gå att lägga sig nu.
Ingen bra uppdatering idag men har inte orkat, haha.

OCH IMON ÄR DET JU ARBETSINTERLJUVN,
JAGKOMMERDÖÖÖÖ!


från 16:00-21:00.
hej säger vi på det!

Saknar min älskling's anton jätte mycket,

puss©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0