kan inte sova!

Sagt nej till samlag?: Klart.
Varit medvetslös: Ja,,
Hånglat med nån riktigt full: Jupp!
Hånglat med fler än 50 pers: Nej.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Ja
.
Gjort något riktigt dumt: Tyvärr
!
Gjort något du verkligen ångrar: Det också..
Blivit full på ett släktkalas: Nej.
Varit full i skolan: Ja.
Blivit portad ifrån en krog:
 Nopp.
Slagit sönder en tv: Nästan faktis.
Önskat att du var det motsatta könet: Har hänt.



Överdoserat: verkligen inte.
Åkt ambulans: Ja,
Gjort nåt olagligt: Ännu ett ja.
Fått din mamma att gråta: Ja :/
Slagit ner någon: JA!!!.
Skämts över dina föräldrar: ibland, ;).
Skämts över dig själv: kan hända!
Ätit från en papperskorg: fysatan, aldrig'!.
Kissat ner dig av skratt: HAHA, nästan
Sagt jag älskar dig och menat det: Varje gång jag säger det så menar jag det.
Bråkat med din pojkvän/flickvän:  Tyvärr ja!
.
Dricker du: Klart, vad annas? ;).

Vem är din bästa vän: Angelica Kellgren. ♥

 

Vad är du mest rädd för: Att förlora den jag verkligen älskar!
Vilka kläder sover du i: T-shirt & trosor!
Vart vill du gifta dig: Nya Zeeland!


Vad hatar du verkligen: Mycket!
Varit kär: Ja, jag är!
Är du ett hälsofreak: försöker ;)
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Nej, haha :)
Är du ensam nu: Nja!
Vill du gifta dig: JA :D
Vill du ha barn: tror jag nog.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng:
 Anton
Såg dig gråta: Anton
Du delade en drink med: Pick:en
Du gick på bio med: Anton
Skällde på dig: Lillasyster!


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit:
 Nästan.
Köpt någonting: Ja,.
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Nooo.
Saknat någon: & ännu ett JA!


jag älskar dig,

©


Kommentarer
Postat av: Petra-Mitt Liv I USA

Hej!

Jag har just nu en frågestund i min blogg!

Om aupairlivet, usa och allt som hör till.

Något som just du undrar över?



Kram!

2010-01-28 @ 03:35:54
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: Beccefisen

jag älskar dig också kära syster ' <3

2010-01-28 @ 08:51:41
Postat av: sandra

nej men tack,, vad snäll du är! :)

hoppas det är bra med dig?

2010-01-28 @ 11:53:43
URL: http://sandraasjolund.blogg.se/
Postat av: linnaä

åååh ja SAKNAR diiiiiiiiiiig :( :( :( <33333333333

2010-01-28 @ 13:50:34
URL: http://rockerkid.blogg.se/
Postat av: tildis

du ska va mörkhårig gumman. <3 :)

2010-01-28 @ 15:34:31
Postat av: sofie - he is a beauty

Okejokej tackar!

2010-01-28 @ 17:20:48
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/
Postat av: avo

ni lev jag fett sugen på sommar

2010-02-24 @ 13:25:02
URL: http://avos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0