H E L G E N (!)

Fredags: Den kvällen bestog av att jag,robin,becc & anton skulle äta tacos och dricka vin,
men det blev att vi åkte till ruda, och fixade tacos:en hos robin och sen blev det att vi drog till
ruda och sen vidare kalmar på någon fest sen en massa. Bra dag!
Men verkligen inte mot slutet. :/ Känns verkligen att man inte ska dricka på 100år efter det!
Sen va det sista praktiken hos mammsen, hoppas på att det blir snart igen.
Klippte mig & fixade mina naglar. :)

Bilderna sen den dagen :)

  
                                                                                     mamma♥



Fest bilderna ;)


Vår hemmagjorda vinöppnare, (haha) ;)

 
En patrize & en rebecca, mycket kärlek! ♥

 
Pick:en & en full muckis! :)


Lördags: Bakis som ett 'x' ungefär ;) Inte roligt, men gick upp och åkte
till isen vid 11, för vi skulle köra på isen med bil, fösrta gången i hela mitt liv
jag skulle åka med, sjukt kul va det. Det blev henke,jag & anton.
Sen antons folkrace team osv! Skulle grilla men blev inte av.
Skulle sen till Flisreyd, men jag somnade vid halv4 och sov i 3timmar sen
av att jag inte mådde bra, så vi hade som sagt lite mys med film. (A)
Annas tack för dagen.!






Söndags: Den va också att man mådde piss, men fattade inte varför :o
Sen så ville Anton åka till is:en igen så vi åkte då också och henke
hängde med, det va skit kul , roligare en i lördags,
för jag åkte folkrace bil på isen, första gången hela mitt liv, och jag åkte med micke,
jag trodde seriöst att jag skulle dö! Och jag menar det verkligen.
Det dånade som fan i bilen, + att inget bälte, man kunde inte öppna dörren inifrån på min sida!
Men annas va det kul!

Men det som inte va kul att mina "uggs" gick sönder så, så har inga kvar :'( rip.
Så ska måste köpa nya på fredag!


R.I.P :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0