Är inte chanserna allt'?

Tjenare ;)

Sitter nu hos mamma, kom hit drygt för ½timme sen,
och är skit trött så blir att man ska hjälpa mamma sen nu snart
och sen blir det kolla på någon film och sen sova ;)
Nu när jag har sovit i Kalmar måndag & tisdag så har det blivit
att jag har gått och lackt mig vid 8 ungefär, så funderara starkt på
att göra det imon också, även om jag har sovmorgon.
FÖR behöver sova ut, :)

Känndes verkligen onördig dag i skolan idag , 
har inte gjort ett piss faktis, för alla i klassen
skulle redovisa sitt arbete så har som sagt bara kollat på :)

Och sen idag har vi bestämt som jag nu hoppas på att inte
denna veckan men nästa vecka blir det klassfest hos jonna,
det är verkligen behövligt om något!


puss©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0